Thursday, June 01, 2006

Exist? Daca da, de ce? Si incotro ma indrept?

Cred ca pot incadra cu usurinta acest mesaj la categoria "bizarerii". Pentru ca nu am de gand sa vorbesc nici despre sensul vietii, nici despre mirarea cerului albastra, nici despre trenuri pierdute, si in nici un caz despre nemurirea sufletului. Pur si simplu ma intrebam cine, in afara de "clientii" obisnuiti, citeste blogul asta cu multe poze (am vrut sa fie mai mainstream - you know, for kids).
Cine esti tu? Si cum ai ajuns aici? Lasa-mi un comentariu, zi-mi daca pot si eu sa te citesc, zi-mi ce nu iti place la ce am de spus. Poate nu iti place fotoliul ala mov... Whatever. Vreau sa stiu. Apropo, is this guy for real?



Uite, nici lui Panda nu i se pare real. Arata ca o jucarie de plus. Dar e adevarat! Pe bune. E un Pomeranian. Adevarat.
Cam atat... Urmeaza sedinta de seara. Gotta love those.

p.s. Am recitit mesajul asta. Stiu ca e haotic, but I mean it. Scrie-mi. Vreau sa simt maine dimineata exact surpriza aia pe care o au batranele carora nu le mai scrie nimeni, si intr-o dimineata gasesc ceva in casuta postala. Chiar daca e pus acolo de Amelie.

Inchei cu "question of the day": De ce nu pot niciodata sa ma satur de somn?!

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

simply weird.I need to tell you something.

6:22 PM  
Blogger silvia g said...

absolutely.

7:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

buna silvia,iti citesc posturile de cateva zile in repetate randuri ,nu te cunosc personal ci pur si simplu te-am vazut in under , la concerte si ca sa fiu si mai sincera eram curioasa sa vad care sunt gusturile, dorintele,gandurile tale, pura curiozitate care nu mi s-a mai intamplat de mult,nu stiu mai nimic despre tine si totusi imi plac atat de mult posturile tale(stiu ca suna absurd ceea ce spun dar nu am nici un fel de interes ascuns sau ceva asemanator,cred ca mi s-a dezvoltat deosebit de mult simtul curiozitatii:))am 18 ani si toate defectele feminine dezvoltate la o varsta mai inaintata(unul dintre ele fiind mentionat mai sus)o sa-mi fac si eu un blog luandu-te ca exemplu:)seems like the old lady will receive mail in the morning:)promit ca iti voi citi in continuare posturile a ta cititoare iona:)

9:34 PM  
Blogger silvia g said...

:) well, you sound like an awesome young lady, mai ales daca esti atat de matura incat iti dai seama ca ai inceput deja sa dezvolti defecte feminine care vor fi cu tine pentru restul vietii. cat despre curiozitatea ta... crede-ma, mi se intampla si mie. de fapt, eu sunt foarte intrigata de orice lucru pe care nu il stiu. numai ideea ca ma uit la o persoana necunoscuta si nu stiu, de exemplu, pe ce programe se opreste mai mult la TV cand face o tura cu telecomanda, trezeste in mine o excitatie majora. curiozitatea e buna. oricum, multumesc ca mi-ai scris si anunta-ma cand pot sa te citesc si eu pe tine.

9:51 AM  
Blogger Alexandra said...

e, de mine stii ca iti citesc blogul, pentru ca ti-am mai lasat comentarii :D.
ma gandeam sa iti zic ce cred: e foarte colorat si pe gustul meu blogul tau, e viu si da impresia ca e o parte din tine. am ajuns la el via blogul Sandrei si am ramas placut impresionata :).
cand te vad imi vine sa vin la tine si sa te intreb daca tricoul e de pe net sau sa iti zic ca vreau sa vin la tine acasa in vizita!:P
keep on rocking!
p.s.: vroiam sa te intreb cum gasesti toate linkurile alea de design??? pentru mine e o dilema... pentru ca sunt convinsa ca ai work to do la munca si ca nu stai numai sa cauti linkuri...
Bafta :D

12:21 PM  
Blogger silvia g said...

:) alexandra, si eu iti citesc blogul (tot via sandra, chiar de dinainte sa stiu ca ai ajuns si tu la mine). ma bucur ca iti place ce las eu pe aici, ai fi surprinsa sa stii cat de mult din mine e in fiecare mesaj pe care il scriu. cateodata mi se pare ca ma pun cumva "goala" pe net - de exemplu cand am pus pozele de acasa. cat despre link-uri... cum spunea un prieten f bun, "www" e salvarea mea printre proiecte. stau f mult pe net (mai mult decat ai zice ca am timp), dar ce sa fac daca lucrez repede? am noroc cu un job f permisiv. oricum, multumesc mult nu numai ca citesti, dar si lasi mesaje. it's nice to get them.

1:01 PM  
Blogger Sandra G said...

mie mi se pare extraordinar urmatorul lucru: te stiu de 3 ani, ne apropiem de 4, nu? cred ca esti omul pe care il cunosc cel mai bine pe lumea asta, pe langa mama si tata. dar cumva, cu blogul asta inca ma surprinzi. m-a surprins ca ti l-ai facut in primul rand :) si desi toate pozele si tot continutul este foarte tu si te recunosc in fiecare pixel, ceva din tonul cu care scrii pare a fi o latura din tine pe care nu o stiam... very weird, dar abso-f*ing-lutely righteous (ca sa'l citez pe hipiotu din 'just like heaven') sa gasesc noul in familiar. i like! :)

3:46 PM  
Blogger silvia g said...

da pisi, la asta ma gandeam cand ziceam "goala pe net"... imi dau seama ca aici e ca si cum stau eu singura intr-o camera si vorbesc si practic aia e... i'm stripped, you know?

dar ma bucur ca nu te plictisesti tu aici... stiindu-ma atat de bine!

3:59 PM  
Blogger Unknown said...

i read yer blog too, and love it.
fotoliu' e bestial numai k eu l'ash vrea sa fie alta culoare :)
cat despre somn.., pai am putea consulta wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep
dar cred k pan la urma explicatzia e simpla ..."k e asha bine sa dormiiii, uuu"
:)

4:08 PM  
Blogger silvia g said...

jay - weeeeeeee!

gata, i'm making cookies.

4:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

read me:)http://funnyflipflops.blog.com

10:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eu am luat adresa blogului sandrei de pe hi5, iar la ea am ajuns prin profilul tau...incurcat drum :)...mi-a placut tare mult blogul ei, iar pe tine te "stiam" din scrisurile ei :)
Cat despre blogul tau mi se pare foarte...cum sa zic...foarte cosmopolit--girlish, parca as citi o carte..foarte bun :D

6:59 PM  
Blogger silvia g said...

"cosmopolit-girlish" - mda, suna destul de accurate descrierea. oricum, multumesc mult :) .

2:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

9:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

2:18 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker