Monday, June 05, 2006

Idle hands

Pentru ca azi nu am avut chef de munca (desi am un briefuletz mic de jucarie pe mail), m-am gandit sa ma torturez un pic... Asa ca am cautat pe prietenul Google "most luxurious hotel in the world". Am gasit mai multe variante, dupa care m-am hotarat ca Small Luxury Hotels suna interesant. De aici, uitandu-ma prin diverse locatii care mai de care mai apetisante, m-am oprit la o obsesie mai veche de-a mea , Insulele Maldive (unde un foarte bun prieten de-al meu, Catalin, merge sa faca scuba diving, dupa cate imi amintesc).



Aici, in Maldive, cel mai mult mi-a placut Island Hideaway at Dhonakulhi Spa Resort & Marina.




Daca va planificati o vacanta aici, va anunt ca cea mai low season, deci cea mai ieftina perioada a anului este aprilie - iulie, cand pretul celui mai ieftin bungalow de pe plaja este de 550 USD pe noapte (breakfast and many other commodities included). Hai ca nu e chiar asa de fabulos...



Inchei cu "taste of the day" - Azi am mancat pentru prima oara bucati de capsuni trase in ciocolata, not bad at all. Multumesc, Viorel! Stiu, 150.000 kilogramu'!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

2:18 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker