Tuesday, June 06, 2006

It pays to blog.


Literalmente. Site-ul de tricouri Split the atom a facut un mic concurs si a dat tricouri gratuite primilor 30 de mailuri trimise de copii care au un blog activ, singura conditie fiind ca respectivii sa rezideze in Europa. Se pare ca eu am reusit sa pun piciorul in usa inainte sa se termine lista, deci astazi mi s-a pus la posta un frumos tricou, pe care il astept cu drag, mai ales ca e gratuit.

Inchei cu "news of the day": Astazi plec la Bacau la o filmare... sper sa ma intorc intreaga. Din acest motiv o sa postez tot astazi si culoarea zilei de maine, pentru ca nu pot risca sa cada Alexandra in melancolii negative.

2 Comments:

Blogger Alexandra said...

multumesc frumos ca te gandesti la "culorile" zilelor mele. e o perioada cu negativism aproape maxim (sesiune and stuff) so... blogul tau colorat ma binedispune dimineata cand ajung la serviciu. (dar asta cred ca ti-am mai spus :) )si ma tine up and funny all day long!
nu stiu cum ar fi trecut ziua de maine fara o noua culoare pe blogul tau.:)
felicitari pentru tricou!:)

1:53 PM  
Blogger silvia g said...

multumesc frumos, alexandra. si ma bucur ca te amuzi pe aici...

2:11 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker