Monday, June 05, 2006

Update


Am inceput sa pun link-uri si informatii folositoare (cred eu) la lista de 50 de lucruri pe care ar fi interesant sa le faceti in viata asta... Daca aveti chef, evident. Sper sa va ajute si vreau sa stiu cate chestii de pe lista aia ati facut deja/planificati sa faceti. Prietena mea Oana se lauda deja cu 1 chestie - bungee jumping. E un inceput... Eu pot sa ma laud cu doua - motorbike on open road (si asta am facut-o cu un cascador, nevertheless, pentru un filmulet in care am jucat) si rollercoaster - unul adevarat, in State, back in '95. Two down, 48 to go! De fapt, 47, pentru ca aia cu travel in space nu pot sa zic ca ma atrage in mod special... poate o sa o inlocuiesc cu un Planetariu spectaculos.

Oricum... Cum ar spune Phil Keoghan, "The world is waiting for you!". Si cum as spune eu, "Make it happen!".

Inchei cu "thought of the day" - I miss going away... si mai e destul de mult pana pe 14 iulie, cand plec cu Sandra on the "Girl's 10-day Getaway", la Barcelona.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

o sa faceti si "traseul Gaudi"? cica exista un ghid cu asta... :)

3:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

10:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

9:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

2:18 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker