Friday, June 30, 2006

Pentru ca mi-e dor de tine :)


Pentru ca mi-e dor sa vin acasa si sa lenevesc la TV in timp ce tu imi faci gratar cu mult piper. Pentru ca mi-e dor sa ma intrebi daca "esti bine" pentru o intalnire la care tocmai pleci. Pentru ca mi-e dor sa aud cum te certi cu tata sa isi ia nu stiu ce cutie lasata in sufragerie. Pentru ca mi-e dor sa imi povestesti ce tare e "The Apprentice". Pentru ca mi-e dor sa bag capul la voi in camera seara sa va zic ca ies. Pentru ca acum esti probabil undeva in tara incercand sa tii un training unor oameni care vor doar sa se planga la tine ca au salarii mici. Pentru ca stiu cat de mult iti place mirosul de lamaie. Pentru ca suporti TOT. Pentru ca pot sa iti spun TOT. Pentru ca acum trei zile l-ai trimis pe tata la 10 noaptea sa ne aduca un ventilator, cand m-am plans ca e cald de tot la noi. Esti my buddy, and you know it :).
Postcard and more - Sidepony.

Inchei cu "site of the day": Mom's Business :) .

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pentru ca, de abia ele, chiar merita ....

1:56 PM  
Blogger silvia g said...

aleluia! maria mi-a comentat pe blog. pop the flippin' champagne!

2:36 PM  
Blogger Sandra G said...

honey, this was the sweetest thing you ever wrote! :)

7:41 PM  
Blogger Ioana Manescu said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:43 PM  
Blogger Ioana Manescu said...

Are, ioana, are.

12:43 PM  
Blogger silvia g said...

hahaha, missy... intr-adevar!

1:15 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker