Wednesday, June 28, 2006

Cannes Ads 2006


Mi s-au intors colegii de la Cannes, si post-event pot sa postez si eu doua campanii care m-au amuzat, dar atat. Sunt dezamagita ca SONY Bravia a luat numai premiul pentru cea mai buna muzica (DUH!), si in rest... astea doua sunt funny, dar nu brilliant. Recunosc ca Grand Prix-ul pentru LEGO e pe acolo, dar nu sunt foarte impresionata anul asta. "Colors" ramane pentru mine capodopera anului...



Inchei cu "song of the day": Sugarcult - Pretty Girl.

3 Comments:

Blogger gorgeoux said...

Si mie mi-a placut seria Axe... enorm :) Vreau una si pentru fete.

3:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sony Bravia merita mai mult. Este exemplu perfect pentru propozitia "make ads bigger than advertising".
poate din cauza atsa, ca e "bigger than advertising", nu a castigat premiul cel mare la un festival de advertising.

6:01 PM  
Blogger silvia g said...

adi rocks my world!

9:55 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker