Monday, June 26, 2006

Greu, tata, greu.


Asa a sunat Deftones aseara. Chiar vorbeam cu Sandra si ne-am dat seama ca a fost o saptamana plina de concerte, dar in acelasi timp una foarte echilibrata. Luni mascareala maxima cu Bloodhound Gang, vineri monstri sacri (Depeche), si aseara... ROCK.
Vreau in primul rand sa mentionez ca sunt gata sa pun bani grei pe faptul ca interludiul muzical dinainte de Deftones a fost un fel de pamflet de-al lui Penalu', care stiu ca nu e foarte fericit (putin spus) cu participarea publicului de care au avut parte ultimele concerte de profil. Mie mi s-a parut ca totusi a fost ceva lume aseara (mai ales din cauza ca am ca termen de comparatie concertul de luni), dar pot intelege frustrarea si manifestarea ei daca de asta a fost vorba.
Ce a fost: My Own Summer, Bored, Be Quiet and Drive, Passenger (la care visam, dar nu ma asteptam fara Maynard!), Change, Minerva, 7 Words.
Ce nu a fost: Teenager, Back to School, Digital Bath (asta m-a durut).
Show: lumini colorate, un mood foarte misto si specific, efecte pe voce cum numai baietii stiu, Chino calare pe monitoare. And by the way, LOVED the socks, hun.
Imagine memorabila: lazile de langa scena pe care scria LOS DEFTONES - abia atunci cand le-am vazut impreuna cu Sandra ne-am dat seama ce se intampla si unde eram la ora 20:00 duminica seara.
A fost... greu.

Inchei cu "blog of the day": Missy, acum dezvirginata dar inca proaspata in spatiul virtual.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. intro-ul de melodii de la Deftones a fost pus de echipa lor, nu de Penalu' - chiar el mi-a zis asta.

2. la ora 4 dimineata, Chino se afla in apartamentul lui Penalu' si manca shaorma. I-a semnat pe perete in dormitor si i-a propus sa lucreze in echipa lor de turneu in iarna viitoare. Cam cat de tare este aceasta faza?!

3. daca imi puneam eu acele sosete eram cel mai mare cocalar ever created!

4:30 PM  
Blogger silvia g said...

trebuie sa recunosc ca absolut to ce ai scris tu mai sus mi-a fost confirmat telefonic de penalu' himself...

am discutat chiar si despre cum ti-ar fi stat tie cu acele sosete in picioare.

5:09 PM  
Blogger Alexandra said...

vreau doar sa mentionez ca il iubesc pe Penalu' si vreau sa fiu prietena lui! Atat!
p.s.: sa nu afle! vreau sa raman "in umbra"! multumesc anticipat!

8:18 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker