Tuesday, June 20, 2006

A league of their own.

Pot sa spun ca ieri am avut o serata mai mult decat placuta. In primul rand femeile s-au prezentat la concertul Bloodhound Gang in formatie completa - Silvia, Sandra, Mona, Maria, Missy - ceea ce nu s-a mai intamplat de mult timp. Sandra a venit pentru ca avea invitatie gratuita, Mona a venit pentru ca avea pass de presa, Maria a vrut sa isi aminteasca de tinerete si evadat un pic din pensionarism, si Missy a invins in lupta cu indispozitiile stomacale. Eu m-am dus pentru ca avea concert prietenul si trebuia sa ii fac galerie. Deci toate aveam motive foate serioase sa fim acolo.
Mie NU imi placea formatia Bloodhound Gang. Imi place Chasey Lain, mi se pare funny, imi placea chiar si videoclipul, dar in rest mi se parea o infioratoare pierdere de timp. Boy, was I wrong...



Scuipat, muci, urinare, abuz fabulos de alcool, profanari nationale, bass in flacari, Rammstein si O-Zone, Mutu si Andresan, si mai ales "Va multumim ca ati lasat uratele sa stea in primul rand". I loved every minute of it.
Atat de mult incat atunci cand am ajuns acasa, pe la 03.30, asteptand ca Gabi sa vina acasa cu pizza nocturna, chiar mi-a trecut prin cap sa imi pun un album, sa ascult niste Bloodhound Gang...
Mai trebuie sa notez ca multumita Sandrei, m-am imbatat exemplar. Desi am baut mult, nu am facut altceva decat sa ma mentin binedispusa pe tot parcursul noptii, si astazi de dimineata m-am trezit fresh ca o margareta.
Iar in final... raman doar Jimmy si Jared.



Inchei cu "word of the day": sticky wicket (STIK-ee WIK-it) noun = A difficult, awkward or uncertain situation.

4 Comments:

Blogger Sandra G said...

margareto, stai linistita ca azi sunt eu mahmura si pentru tine! la deftones va fi randul tau :)

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

jimmy pop + silvia = looove

1:18 PM  
Blogger silvia g said...

sincera sa fiu, il prefer pe wolverine... macar pe el nu facuse nimeni pipi.

sandra - sa crezi tu! dupa deftones am programata o saptamana de depresie, dupa ce o sa ascult "be quiet and drive"...

1:23 PM  
Blogger Sandra G said...

hahahaha! pai pisi, mahmureala se caracterizeaza cateodata si prin stari depresive, deci e un mod perfect de a-ti incepe saptamana cu pricina.

wanna share a razor blade with me? :)

10:34 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker