Monday, June 12, 2006

O jumatate de masina...


Dar ce jumatate! Cel putin asa mi se pare mie. O masinuta ca asta de alaturi a stat parcata mult timp langa un bloc in care am stat o vreme. Si mi-a placut mult. In fiecare zi treceam pe langa ea si ma gandeam "Hmmm, ce draguta e jumatatea asta de masina!". Astazi ma apucase nostalgia si am inceput sa caut poze cu EA (o cheama Suzuki Vitara X90), si ce sa vezi... greu am gasit poze. E o masinuta destul de veche, dar faptul ca arata ca un pui rotund de Jeep, si are doar doua locuri (scuza perfecta pentru a nu transporta bagaje multe sau persoane care nu iti plac), ma face sa imi doresc o micuta ca asta. Cred ca ar fi foarte amuzant de condus... Note to self: Silvia, pune mana si termina scoala de soferi.
Noted.

Inchei cu "song of the day": Pearl Jam - Alive.

3 Comments:

Blogger gorgeoux said...

Sau: cheekster, incepe scoala! Poate ma insel, dar Vitara avea probleme serioase de stabilitate la modelele vechi. Nu ca nu m-as fi uitat si eu multe seri la rand la un Smart parcat in zona ;) Din fericire, lumea e plina de jumatati de masina adorabile. Si stabile.

1:07 AM  
Blogger Unknown said...

eu vreau sa incep scoala luna asta peste vreo saptamana...doua, kestia e k zik asta de f mult timp. i need a push...

9:29 AM  
Blogger Sandra G said...

pisi, cumpar-o, ca ti-o conduc eu pana faci tu scoala! :)

9:57 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker