Friday, June 09, 2006

Buna ziua, ma numesc Silvia si sunt gurmanda.

Imi place sa mananc. Nu mult, dar bine. Imi face deasemenea mare placere sa ma uit la emisiuni de gatit - Jamie Oliver, bineinteles, pentru ca e si easy on the eyes :), dar mai e un nene care gateste in timpul unei emisiuni de pescuit pe Discovery, si care face niste minunatii care nu au cum practic. Apropos de lista cu 50 de lucruri pe care trebuie sa le faceti inainte sa "treceti mai departe", BBC-ul, foarte harnic de felul lui, a facut si o lista cu 50 de lucruri pe care trebuie sa le mancati in viata asta. E o lista destul de inedita.
Intorcandu-ma la mine, fiind foarte pofticioasa, cheltuiesc destul de multi bani pe mancare pentru ca evident, mie imi plac ALEA SCUMPE de pe raft. Ce sa fac, I'm not an "apples" kinda girl... Si cateodata, cand gatesc, daca sunt binedispusa, imi imaginez ca eu insumi prezint un cooking show, si comentez in cap "uitati cum se topeste untul..." ha ha ha - real story!



Chiar aseara am facut un mic festin personal... Slava Domnului ca prietenul meu nu mananca fructe de mare, I didn't have to share! Mi-am cumparat o punga de creveti si i-am tavalit doar un pic in tigaie cu unt, lamaie, sos de soia, capere si verdeata, si in timpul asta imi faceam cooking show-ul in cap "Asta e o reteta de mancare egoista, nu se poate imparti... Inainte sa taiati lamaia, rostogoliti-o pe fundul de lemn si apasati usor, pentru ca atunci cand o veti taia, va fi mult mai usor de stors." Vorbesc serios, chiar vorbesc in felul asta in cap cand gatesc. E fun...
Oricum, ideea era ca merita sa luati si mancarea ca pe o placere speciala a vietii. Orice lucru, chiar daca se repeta in fiecare zi, poate fi foarte interesant si placut daca stim sa il privim din unghiul corect.
Inchei cu "word of the day": mulligrubs(MUL-i-grubz) noun = 1. Grumpiness; colic; low spirits; 2. An ill-tempered person.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

DA, DA, DA. Una din marile placeri ale vietii. To be enjoyed by one's self and with the loved one - in functie de mancare si loved one. :P
Ce-as mai manca paella neagra cu fructe de mare....ah, am uitat, incolo ma indrept :PPP

5:24 PM  
Blogger gorgeoux said...

Daca as mai avea mai mult de umbra siluetei de altcandva, as scrie DA. Altfel, scriu mda. Bine ca nu eram in zona. As fi devorat combinatia direct de pe foc, cum nu era nimic neiubit in tigaia aia!

1:17 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker