Friday, June 23, 2006

Welcome home.


Avand in vedere ca virgula cat mai curand ma voi ocupa cu achizitionarea unei locuinte proprii (a cam venit momentul sa ma asez si eu la casa mea), evident ca se intampla ceva foarte bun. Care sa semnaleze si mai puternic faptul ca acel moment a venit intr-adevar. Acest ceva foarte bun se numeste IKEA, loc minunat unde voi cheltui mii bani si ore in foarte scurt timp.
A fost lung drumul din Suedia pana aici, dar uite ca pana la urma s-a intamplat. IKEA e de ceva ani in Romania, dar mascata intr-o fabrica de mobila care a produs numai pentru export (din ce am inteles eu pana acum). Dar norocosi cum suntem, in cateva luni o sa putem achizitiona si noi produsele minunate intr-un magazin enorm care va fi situat undeva in Baneasa (cel putin asa imi spun surse mai mult sau mai putin reliable).
Pana atunci... ne cheltuim banii la Bamboo si ne punem pe cautat apartament. Dar nu acum, cand ma intorc din Barcelona.



Inchei cu "song of the day": Depeche Mode - Home (mai potrivit de atat nu se putea, avand in vedere ca diseara ma duc la concert).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker