Thursday, March 15, 2007

Oameniincostumoameniincostum

Am fost aseara la concertul educational 30 YEARS OF PUNK din Fire, si nu voi intra in implicatiile politico-sociale ale manifestarii, nici in discutii despre bataia care a avut sau nu loc in zona Universitatii sau despre cate masini de jandarmi erau pe Gabroveni. Si toate astea pentru ca vreau sa notez mai multe surprize foarte placute pe care le-am avut la acest concert... Deci lenesa fiind (inca imi intru in ritm), voi rezuma in cateva bullet-uri:

- trupa din Grecia, OMIXLH, nu a mai ajuns - din motive de "au pierdut trenul" sau "au fost dati jos din tren" sau ceva de genul
- cel mai frumos moment de la concertul Los Pogos a fost ultima melodie, se pare scrisa de Albert (Molotov Cocktail si Niste Baieti), la care toti copiii stiau versurile si s-a dansat pe modelul "sa ne simtim bine"
- am inteles ca pogo-ul a fost pe toata durata concertului foarte de bun simt - o colega mai slabuta a picat de cateva ori si a fost prompt ridicata de tovarasii de dans
- tobosarul olandezilor DestrOi!, Arthur, dupa cate am observat, avea cel putin o gropita in obraji (primul lucru dupa care te uiti la un concert de street punk)
- Molotov Cocktail au cantat o melodie in limba romana, de unde si titlul acestui post
- imi pare foarte rau ca nu am retinut melodiile care mi-au atras atentia la Los Fastidios, dar macar am reusit sa le filmez si o sa le pot repera
- mesele de merch se intindeau pe aproape tot etajul de sus, cu multe si de toate felurile, si preturi mai mult decat ok
- oamenii pe care i-am vazut la concert - super curatei, super misto, foarte relaxati si in general un vibe foarte pozitiv, toata lumea a fost foarte placut surprinsa de atmosfera

A good time was had by all. Cateva poze, in ordine: Arthur (DestrOi!), Gabi (Molotov Cocktail), Silvia si Pokemon (part-time punks), ba-etii la dans.






Inchei cu "song of the day": Obrint Pas - Ara.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

cred ca era: "hoti in costum". eu parca asa tin minte. bine....eu nu sunt punkist ca tine deci poate ma insel

5:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

pazea ca a revenit la veatza! hihi!
definitely au pierdut trenul, dada imi pot imagina foooarte bine cum au pierdut trenul :)
andreea

5:41 PM  
Blogger Stefan Alexandru said...

tari rau imaginile
precum si bulleturile :P

9:40 PM  
Blogger silvia g said...

oameni in costum e mult, muuuult mai amuzant! am facut un sondaj, toata lumea cu care am vorbit a inteles asa... cred ca va trebui sa lamureasca gbgb disputa. si oricum stoi, stai linistit, nu moare nimeni din asta! zero panica.

10:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

your nipple is twinkling :) couldn't help noticing. dar ce vreau sa zic, tu ai facut o pauza lunga ca sa apari brusc cu tunsoarea asta, nu-i asa? :) iti sta f misto, a meritat asteptarea

2:41 AM  
Blogger Ioana Manescu said...

Stoicescu: "Nu nu nu, n-ai ce sa cauti acolo frate ca se lasa cu mega bataie, au inceput bataile de la 3 dup-amiaza. Da da! Iti iau tricou, clar! Bai, nu ti-am luat tricou ca daca te prind astia cu el pe strada te iau la bataie. Nici eu nu mi-am luat tricou, mi-as fi luat un wrist band d-ala, da n-aveau!" Sa joci tenis cu el la mana, Stoicescule!

10:47 AM  
Blogger silvia g said...

missy, pot sa iti spun ca stoicescu voia sa fie singur cu mine... sper ca nu re superi. am stat cu mana pe fundul lui toata seara. si mi-am luat eu si tricou. e foarte reusit.

4:10 PM  
Blogger silvia g said...

a.c. - ce se vede acolo e o floricica de pe sutien. se mai intampla... si multumesc pentru compliment, apreciez :)

4:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://img69.imageshack.us/img69/4710/novacaineprofilejx0.jpg

7:48 PM  
Blogger mărie said...

Obrint paaaas! Vai ce i-as mai vedea!

5:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

fetter skinhead, antifa hooligan si inca vro 2`ua au fost marfa la los fastidios ;) ia vezi dak astea sunt :P

9:59 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker