Tuesday, December 19, 2006

Christmas mishaps

Saptamana trecuta, femeia care face curat la noi in birou mi-a spart o statuie, primita dupa absolvirea unui curs, dupa care a asezat-o in asa fel incat sa nu se vada ca e sparta si a lasat-o pe marginea biroului. Bine ca am apucat-o eu cum trebuie si mi-am dat seama ca era brusc formata din doua bucati, inainte sa se faca zob definitiv. Ma rog, Panda, care nu tine la asemenea prostii, mi-a dat statueta lui ca sa ma impace si sa nu fac scandal.


Dar azi... gata! S-a depasit orice limita. Mi-a disparut un ren de pe birou. Stiu exact ce s-a intamplat... A venit femeia, a vazut ca sunt multi, s-a gandit ca nu observ lipsa si si-a ales unul. Stiu ca e "the season to be jolly", and giving and forgiving... Dar NU! Asta NU!
Am facut scandal si astept sa iasa la suprafata renul in chestiune.
Kids, I've done you wrong...


Inchei cu "song of the day": Rancid - Journey to the End of the East Bay.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

rascumparare, ceva?! :D

3:39 PM  
Blogger Monica said...

well, femeia noastra de serviciu a subtilizat doua vze cool din olanda, transparente si pliabile, si ne-a spus, senina, ca le-a aruncat la gunoi...

o urim

3:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu ar fi destul de maro sa gasesti totusi renul ala ( hell , who knows , friends make bad jokes , things get lost ) si sa fi facut scandal degeaba ? nu e ca si cum ai vreo dovada , cam footage or anything cum ca femeia care face curat ti l-a luat . dar e the easy guess right ?

5:02 PM  
Blogger silvia g said...

rudolf, din pacate am niste motive serioase... din pacate. trust me. intre timp a avut loc si o confruntare, si sper sa apara copilul "magically" inapoi la locul lui.

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

good luck then :)

12:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

u can have mine :*

1:38 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker