Tuesday, December 05, 2006

"Oh the weather outside is frightful..."

Ok, nu prea. Si vreau doar sa mentionez ca pana si eu, cea mai infocata sustinatoare a luminitelor de Craciun ma declar oripilata de meniul de anul asta. Si ma refer la Magheru. Cam la ce nivel putea sa ajunga pupincurismul specific romanesc apropo de UE? Cam la asta. Singurul lucru care e mai mult decat ok, ca in fiecare an, - ghirlandele simple atarnate in copacii de pe marginea bulevardului.
Vorbim despre acest subiect cu ocazia faptului ca Mirona vrea sa stie ce vreau eu de la Mos Nicolae. Cu mentiunea ca la mine deja a venit azi-noapte in a big way (se pare ca am fost foarte cuminte anul asta), ce mi-as mai dori...

1. Jur ca vreau LINISTE. Vreau sa fiu linistita, sa dorm mult, sa fiu casnica, sa imi fie cald sub plapuma, sa am bunataturi in frigider sa nu fie nevoie sa ies. Si sa nu mai am nimic de lucru la birou luna asta!
2. Vreau sa ma sune mama diseara, vreau sa o aud la telefon, si vreau sa imi trimita in continuare poze cu toate minunatiile pe care mi le cumpara in fiecare zi (mama e momentan in State, dar se intoarce in curand, faceti cu mana ca mama citeste).
3. Vreau surprize mici si placute. O ciocolata, un telefon, o vizita neasteptata, o replica frumoasa, un film bun la TV, o pereche de sosete, un SMS haios, o iesire neplanificata, ninsoare cu fulgi mari.

AAAAAAAAAND.... World peace! :))

Cam atat despre mine... Anul asta, I'm keeping it small and simple. Pentru consecventa, o tagguim pe Missy.

Inchei cu "song of the day": Blessid Union of Souls - I Believe.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

*face cu mana*

12:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

tot cu porumbei, fata tatii?!
sarutari de maini doamnei mama. :)

1:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

si eu fac cu mana ;;)
cat despre Magheru: it sucks big time. mie tot pe Kogalniceanu imi place cel mai tare (ma rog, Elsabeta). :)
p.s.: am cumparat ciocolata. ti-o dau cand ne vedem :)

2:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

si eu fac cu mana ;;)
cat despre Magheru: it sucks big time. mie tot pe Kogalniceanu imi place cel mai tare (ma rog, Elsabeta). :)
p.s.: am cumparat ciocolata. ti-o dau cand ne vedem :)

2:08 PM  
Blogger silvia g said...

hahahaha... maria, nu mi-am dat seama! i think you're on to something... :))

alexandra, you're too much... sa stii ca nu am uitat ca iti datorez ceva fluffy si roz. and i know just the thing!

2:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

yeah,right...
littlefluffypigeons...aaaa....rabbits.. :)

3:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

bine ca macar tu nu ai uitat. I did :">.
planificam, anuntam si intalnim.

3:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Va pup fetelor. Chiar imi prieste ... niste facut cu mana.
Va transmit un car de sweets ... sper ca nu aveti nevoie de nuielusa!

4:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eu am sosetele! Eu am sosetele! Cine se baga la ninsoare?

Maria mica

8:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Esti haioasa tare!

:) Citesc cu placere posturile tale.

O alta leoaica- tot 11 aug.

9:49 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker