Monday, December 18, 2006

Tot ce voiati sa stiti, dar va era frica sa intrebati...

A intrebat Cristina.

1) Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand
"Inapoi!" (Mitch Albom – Cei cinci oameni pe care ii intalnesti in rai)

2) Fara sa verificati, cat e ora?
22.30


3) Verificati
23.05

4) Cum sunteti imbracat?
Vansi, pantaloni largi, tricou Threadless "Caged".

5) Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La o fereastra de Messenger.

6) Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
"Keeping the Faith" pe TVR2.

7) Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Acum 30 de minute, unde cineva mi s-a plans de serviciu si eu am baut o Cola.

8) Ati visat ieri noapte?
Nu mai tin minte.

9) Cand ati ras ultima data?
Acum cateva minute, tot de la fereastra de Messenger.

10) Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Icoane multe si scumpe. Nu sunt la mine acasa.

11) Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Un duplex langa Piata Alba Iulia.

12) Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
"Prime". Slabut. De ciclu.

13) Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Un tricou scos din pantaloni.

14) Ce parere aveti despre acest chestionar?
Vai, cat mi l-am dorit!

15) Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
Secretul e secret. Dar exista.

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Mi-e frica sa nu mi-l fure... Fie. Ema sau Sonia.

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Mi-e frica sa nu mi-l fure... Fie. Sasha, Vlad sau Luca.

18) V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Nu pot pleca. Sunt legata. Am un plan. (Barcelona sau New York)

19) Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
"Asa da!"

20) Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
Sa dea drumul la teleportare, e clar ca o tin intr-un laborator secret sa nu cada industria transporturilor. And... world peace.

21) Va place sa dansati?
Da.

22) George Bush?
Am poza pe SorryEverybody.com.

23) Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
Un "No Comment" despre ce se intampla acum in Argentina.

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Maria, Mirona, Missy si Tudor.

Inchei cu "song of the day": Oasis - Champagne Supernova.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

welcome back Silvia. si puhleaseeee nu ma (ne) mai lasa cu ochii'n soare! ca ma lasa nervii!!! :))

10:12 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker