Wednesday, January 17, 2007

Si anul asta se poarta taguitul...

Bine, Marie. Dar doar pentru ca ti-am facut ferfenita traficul inchizand blogul. 5 secrete zici? Dar secretele se strica daca le zici... Insisti? Bine.

1. In liceu am fost tocilara si spargatoare de chiul.
2. Tot in liceu am fost indragostita de profesorul de informatica.

3. Pana in clasa a 9-a am avut pieptul plat... dupa care a inflorit.
4. Cand eram mai mica imi placea de Joey Fatone de la N'Sync.
5. Beau lapte direct din cutie, ca pe apa.

E bine? Juicy enough? Mi-am sacrificat 5 secrete pe rugul blogosferei...

Inchei cu "treat of the day": de la Disney, The Story of Menstruation.

2 Comments:

Blogger mărie said...

mda....inflorit este usor understatement dar .....welcome back draga noastra :)

10:48 PM  
Blogger Ioana Manescu said...

la aia cu laptele imi pot explica niste chestii. si credeam ca e vorba doar de cola.

11:23 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker