Friday, March 16, 2007

Jucarie noua!

Avand in vedere ca in ultima vreme am fost mult prea puturoasa sa ma ocup pana si de acest blog (nu mai zic de cel cu dulapul, desi acolo m-a lovit o paranoie dubioasa ca e totusi un pic ciudat sa stie niste oameni pe care nu ii cunosc tot ce am eu in debaraua proprie), am gasit o solutie ingenioasa de a ma lecui de puturosenie: INCA UN BLOG!
DAR... va fi un blog comun si cu un scop foarte bine stabilit. Blogul se numeste UNINVITED si pe scurt, acolo, eu impreuna cu o colega de aventuri, vom scrie in fiecare saptamana despre o petrecere pompoasa la care vom participa absolut, surpriza... neinvitate.
Cum s-a ajuns aici... Ei bine, tot ce pot sa va spun e ca aseara faceam o plimbare nocturna si colega Sanda a observat ca pe terasa hotelului Novotel avea loc o petrecere. M-a tras de mana inauntru si... restul e istorie.



Astazi vom posta pe blogul sus-mentionat povestea in poze si vorbe a micii noastre aventuri.
In plus, vom da si note petrecerilor, ca sa stiti unde e mancarea mai buna, entertainment-ul mai de calitate, paza mai slaba si baietii cei mai aratosi. Check back for weekly updates.
Si urati-ne petrecere frumoasa!

Inchei cu "song of the day": Me First And The Gimme Gimmes - Delta Dawn.

10 Comments:

Blogger Delice said...

Cum aflu ceva, va dau un semn sa mai stiti pe unde sa dati buzna. :)
Welcome back!

12:37 PM  
Blogger silvia g said...

perfect! avem nevoie de inside information... asa ca daca stiti ceva de o petrecere tare, anuntati-ne. ne dorim mai ales una la care sa ne imbracam cat mai elegant.

12:51 PM  
Blogger Unknown said...

ahhmm.. check this!

1:22 PM  
Blogger silvia g said...

jay, stiam de aia dar nu are absolut nici o legatura... aia nu crashuieste nici un party ca e gen vedeta cred. sau ceva.
nu se pune daca te duci undeva asa... we're talking ninja action, tupeu and stuff.
te rog mult nu ma pune in cratita cu domnisoara. niciodata.

2:18 PM  
Blogger Junkymouse said...

silvia rulz! delia stinks bigtime!

10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bwaha..ha..ha! Nu pot sa cred ca sunteti atat de malefice:)) Silvia, pt tine special o ghicitoare: e buna la casa omului, se lipeste instantaneu si nu cere de mnacare. Si e mov! Si e pt tine! ...(asteapta sa fieluata acasa)

1:20 PM  
Blogger silvia g said...

uuuuu... as fi zis nihasa dar el nu e mov...
am uitat eu ceva pe acolo?

m-ai facut curioasa... vrei sa mi-o platesti pe aia cu "e mare, frumos si futabil...". apropos, cand il ridici pe gael?

4:36 PM  
Blogger mărie said...

Draga mea, nu eram eu :))).
Dar mersi ca mi-ai amintit de gael! Vin negresit sa-l recuperez! :P

4:59 PM  
Blogger silvia g said...

ah, my bad, e maria mica... stiu pisi, iti datorez niste iesiri in oras si niste filme si multe alte lucruri... promit ca facem... ca deja ma simt vinovata :(

5:54 PM  
Blogger Unknown said...

Hola Silvia,
No entiendo nada de tu idioma, pero pude leer que te gustan autores argentinos, y bueno, pense que por ahi sabias español. Te dejo un bso, sos muy linda (you're very pretty). My e-mail is dsb3330@hotmail.com. bye kisses!!

6:26 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker