Wednesday, March 21, 2007

Claim & name

Faceti cunostinta cu noua mea colectie... Adunata de pe taraba de martisoare, pentru a face orice casa sa arate ca locuinta unei batrane singure de 80 de ani. Nu au costat mult acum, dar dupa ceva vreme... can you spell "precious antiques"? Sa las si eu ceva la nepoti.
Ideea era sa le trantim niste nume. Va rog, adoptati un ursulet... o sa imbatraneasca nenumiti si nebotezati. Click to enlarge, sa va priviti ochi in ochi.

UPDATE - au inceput adoptiile:
randul 1, nr. 3 - Squasy (Jay)
randul 2, nr. 1 - Satan (Silvia)
randul 2, nr. 2 - Grigore (Andreea)
randul 3, nr. 3 - dubla personalitate Jasmin/CheeZy (Scufi/Mirona)
randul 3, nr. 4 - dubla personalitate Fernando/Ziggy72 (Delice/a.c.)
randul 4, nr. 3 - Edgar Teofil (Monica)
randul 5, nr. 4 - Cheeky (Maria/Mirona)

Inchei cu "song of the day": Turbonegro - All My Friends Are Dead.

14 Comments:

Blogger Junkymouse said...

greu de ales! al doilea din stanga din al doilea cadran (de sus in jos), cel cu portocaliu si floricele. he will be my grigore! ce taraba?

4:08 PM  
Blogger Delice said...

Where the hell did u find these? :)sc

5:10 PM  
Blogger gorgeoux said...

Si eu care credeam ca s-au dat toti! Tzin sa fie, tzin sa fie? Ala micu' din colt, dreapta jos, seamana bine cu avatarul meu Yahoo--nu stiu care-i mai dulcic! O sa-l cheme cheeKy.

OK, daca insisti, si ala roz de tot. O sa-l cheme cheeZy--cum atlfel?! Ai tu grija de ei, da? Pentru cand voi fi batrana si-o sa am timp sa-i vizitez.

Sunt mandra ca, dintre noi toate esti cea mai creativa si cost-effectiv la capitolul retail therapy. Asa da!

6:26 PM  
Blogger Monica said...

eu il vreau pe cel albastru cu modele, de pe randul cu cel cu inimioare. sa il cheme Edgar sau Teofil!

12:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

o va chema Jasmin si ii vom face (desigur)un tatuaj mic de plush pe glezna stanga
Scufi

9:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

aaa si va fi cea ciclam de pe randul 3. me likey :))

9:29 AM  
Blogger mărie said...

Mine, mine, mine! Ala negru cu buline albe si esarfa rosie, accesorizat cu un nasture albastru.

Si vorbesc serios, diseara trec sa-l iau sa-l duc in noul camin. :P

9:36 AM  
Blogger silvia g said...

super tare, chiar am stat sa ma uit pe care vi l-ati ales... va incrucisati cateva, i guess you'll have to share.

acum trebuie sa le platiti pensie alimentara... that was the catch!

cat despre unde i-am gasit... erau saracii amestecati printre martisoare urate, am umblat pe la toate tarabele din romana pana i-am adunat pe toti si am reintregit familia.

11:06 AM  
Blogger silvia g said...

a, si al meu e ala portocaliu, cel mai portocaliu, portocaliu TOT.

11:14 AM  
Blogger Unknown said...

phai tzi eu vweau pwe awa dwin pwimwul rwand, al tweilea, swa'l keme squasy!!!

4:19 PM  
Blogger Delice said...

randul 3 nr 4 - o sa-l cheme Fernando :)

10:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

randul 3, numarul 4, rosu cu floricele: "Ziggy72"

1:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

goddamn it :) asta e, il cedez

11:45 AM  
Blogger gorgeoux said...

Eu nu cedez nimic. Dar pot imparti :D Si ca prima pensie alimentara, leapsa catre tine. Detalii.

12:37 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker