Wednesday, February 04, 2009

Weddo blog

Avand in vedere ca planific o nunta departe de casa si mai ales de multi oameni pe care i-as fi vrut implicati in proces, am hotarat sa scriem un jurnal al evenimentului, unde contribuim si eu si el. A fost gandit in special pentru prieteni si familie, dar cred ca o sa ne lovim de mii probleme on the way si poate cineva care planifica sau se pregateste pentru aceeasi treaba poate gasi acolo un mic ajutor. In plus, sunt atat de multe de facut incat vreau sa retraiesc lunile astea cand o sa am timp si loc in cap. So, here goes: Silvia and Timo's wedding diary.

Inchei cu "site of the day": Offbeat Bride - my personal helper and source of inspiration.

6 Comments:

Blogger gorgeoux said...

Dear me! Here's to Timo, weddo, and their blog :)

9:53 PM  
Blogger silvia g said...

why thank you! did you get our save the date e-mail? i would really love it if you guys made it!

9:09 AM  
Blogger Delia said...

si eu vreau sa fac un jurnal de nunta. credeam ca sunt singura cu pitici din astia pe creier. e bine ca sunt normala:). baftaaa la pregatiri, o sa va citesc, cand e nunta??

11:55 AM  
Blogger silvia g said...

pai nunta la primarie e pe 17 aprilie, dar cea mare pe 8 august. eu cred ca e bine sa ai un jurnal de nunta, sa il citim mai incolo sa ne amintim cum era in momentele astea.ca se intampla numai o data :)

9:56 AM  
Blogger Delia said...

petrecere frumoasaaaa. noi suntem in apriie, anul viitor. sper sa ai cat mai multe lalele la nunta din aprilie, eu asa imi doresc.

4:40 PM  
Blogger silvia g said...

a, deci tu mai ai timp... pai o sa razi, eu vreau lalele si la nunta din august. sunt fan! multumesc mult de urari si have fun planning :)

8:18 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker