Monday, January 19, 2009

Jucarii pentru copii mari

In ultima luna am cheltuit niste sume obscene pe jucarii. A inceput slow, cu cateva papusi Momiji, un Gloomy Bear de 16 inch, seria King Ken mini si o cutie completa de Dunny Series 5. Dupa asta, simtindu-ma infiorator de vinovata, am zis ca stau cuminte, eventual caut pe E-Bay cei 3 Dunnies care imi lipsesc din seria asta si atat. Acum vad ca pe 22 se lanseaza deja urmatoarea serie - Ye Olde England UK Edition. Si chiar daca nu prea am de unde, o sa storc cardul sa comand o cutie.



Da, probabil ca sunt prea mare pentru asa ceva, dar nu as putea sa va explic ce frumos e sa deschizi pachetul in care stau 25 de cutiute pline de surprize. Si le deschizi pe rand, si toti sunt mult mai misto in realitate decat pe net, si dupa aia toata lumea din birou vine sa ii vada, si alegem cate unul pentru fiecare personaj din agentie, si facem filmulete cu ei, si le punem nume si le facem poze si printam checklist-ul si le bifam pe astea pe care le avem... It's pretty awesome.



Sunt un pic dezamagita ca in Germania nu prea e cultura de colectionat Dunnies. In Austria vad pe net ca au trading parties, launch parties, treaba serioasa. Oare in Ro cati colectioneaza serios? Am dat un search pe Google si am gasit doar un blog in directia asta. As fi vrut sa existe un loc altul decat forumul de pe kidrobot.com unde sa se poata face schimburi si organiza evenimente. That being said, eu nu mai sunt in Romania si nu vorbesc inca destula germana incat sa revolutionez aici piata sau sa fac un site de gen.



Also, in quest-ul de a aranja voiajul in Japonia am cumparat de pe Amazon cea mai tare carte ever - Tokyo Underground, in care pe langa niste tips-uri super dragute despre cum sa te descurci in diverse situatii, exista locatiile tuturor magazinelor de jucarii posibile din oras. There's gonna be an overload.



Nu, scratch that, nu sunt prea mare pentru jucarii. Adica finally, nu m-am facut mare ca sa imi indeplinesc dorintele din copilarie? Ba da. Buy more toys, I say!

Inchei cu "site of the day": Kidrobot.

6 Comments:

Blogger Cata said...

Ma bag eu la partea cu germana. Ai fost in vreun magazin de profil din Paris sau Amsterdam? Am ramas de cateva ori masca.

9:33 AM  
Blogger silvia g said...

nu, probabil din cauza ca si cand am fost la paris si cand am fost la amsterdam am orbecait turistic, nu m-am dus cu scop precis. dar daca imi spui unde sunt in amsterdam, week-end-ul viitor ma duc direct! crezi c ar merge sa facem un site din asta de trading sau macar sa testam care e potentialul pe aici? poate iese ceva misto.

9:38 AM  
Blogger Cata said...

Eu aici am fost:
http://www.outlandrecords.nl/

Cat despre nemti, check
http://www.actiontoys.de/catalog/index.php
http://www.klangundkleid.de/toys/vinyl/

10:20 AM  
Blogger silvia g said...

da, stiu site-urile alea, si mai e http://shop.graffiti.de de unde mi-am mai luat una-alta. o sa fac research cu magazinul din amsterdam.

2:00 PM  
Blogger Oana Maitsei said...

Sa vezi ce mi-am luat eu de la mother care din londra. pe aceeasi poveste :)

6:44 PM  
Blogger Delice said...

silvia, nu esti niciodata prea batran sa cumperi toyz :P

5:23 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker