Thursday, October 09, 2008

La cutia cu nisip - scoateti lopatelele


Comentariu anonim (lasat la filmul facut de colegii mei de birou la plecare): datorita prea marii iubiri de sine si a infatuarii tipice, tu chiar nu iti dai seama ca multe parti din filmulet sunt adevarate.a lot of people don't really stand you, sweetie. amageste-te cu faptul ca esti prea cul prea panc prea ce vrei tu, si sunt invidiosi.hai, make my day.

Redactia raspunde: Da, evident ca exista oameni care nu ma suporta. Am o personalitate puternica, recte nu trec neobservata, si asa cum stim, nimic, bun sau rau, nu este universal acceptat. DAR.

Mai bine asa decat sa zemuim in mediocritate, nu?

Partea buna e ca oamenii respectivi fac parte din una din trei categorii:

1. oameni pe care nu ii suport nici eu
2. oameni care nu conteaza pentru mine, si
3. oameni care nu exista pentru mine.

Iar tu, cand o sa cresti mare-mare, o sa intelegi ca "peer pressure" si "personality contest" se poarta numai si numai la liceu (si scoala generala, copiii din ziua de azi sunt mai precoci). Te rog pastreaza prostiutele astea ieftine si amare pentru oracole, nu le lasa pe aici unde ma laud eu la prieteni cu ce pantofi noi mi-am mai luat. Ca e dreptul meu.
Si cheer up, life will get better! Dar numai daca nu te mai comporti ca o portie de cucuta.

You can't screw with someone who's happy. 'Coz they're happy and they won't care.

Inchei cu "song of the day": Foo Fighters - Cheer Up Boys, Your Make-Up is Running.

...A! Si P.S.: I DO love myself! I'm pretty fuckin' fabulous.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

w00t!!! you tell'em, girl! ;)

7:11 PM  
Blogger Hexeagonesun said...

tre' sa ma duc sa bat pe cineva?

7:32 PM  
Blogger silvia g said...

daca nu te deranjeaza sa ridici mana la femele.

10:03 AM  
Blogger Sahara Penguin said...

Opa. N-am mai intrat de mult pe aici. Violenta verbala - me like it. :))))

7:47 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker