Monday, October 20, 2008

I went to see zombies and all I got was this awesome Creepshow shirt

Sambata am fost la primul meu concert psychobilly, and it was FUN!

Concert The Creepshow (Canada), in deschidere Bloodsucking Zombies From Outer Space (localnici). De cand am aflat ca mergem la concert am stiut ca o sa vad niste personaje foarte interesante la eveniment, si nu am fost dezamagita. Din acest motiv, ne-am prezentat in fata clubului mai devreme, sa vedem cum se aduna multimea colorata, si nu stiu cum ne-am trezit vorbind cu diversi necunoscuti. Se pare ca sunt o specie foarte prietenoasa, cred ca a ajutat ca aveam cu noi un prieten (rockabilly) care arata de-al lor. Si uite asa am impartasit impresii de la Area 4, care e considerat noul Bizzare Festival, dupa care un domn (psychobilly) ne-a povestit cum si-a construit un cosciug pe care si l-a atasat la bicicleta customizata low rider, dar finally era prea greu de tras si i l-a facut cadou soacrei lui, care l-a apreciat foarte tare. Really nice people.







Dupa ce am intrat, mie mi-a luat ochii masa de merch, si baietii s-au dus sa ocupe un loc bun la balcon. Pe drum, a avut loc un mic incident, din nou foarte dragut si equally amusing. Un alt tanar (tot psychobilly) l-a observat pe prietenul nostru (rockabilly) care purta o bandana rosie la gat. Si el purta o bandana asijderea. S-a facut un fel de conexiune cosmica, si a avut loc o conversatie de genul "nice scarf, wanna cock dock?" care ne-a tinut cu zambetul pe buze toata seara.





Apoi a inceput concertul, asa cum am spus, cu Bloodsucking Zombies from Outer Space (horrorbilly). Nu poti sa nu te distrezi cand baietii de pe scena sunt vopsiti sa atrate ca niste zombie, cand asculti melodii gen New Blood in Satan's Claw si cand publicul arata de parca ai luat racheta timpului inapoi in anii '50. Fun all around. In plus, ce am mai invatat: nu poti sa canti intr-o formatie de horrorbilly, sa te machiezi zombie-like, sa te imbraci in maieu and get away with it... daca esti gras. Cine a mai vazut zombie grasi? Nu e credibil, asta e.







Dupa zombies, The Creepshow. Nu zic multe depre ei, doar ca mi-au placut foarte tare. Tipa de la voce era super frumusica, simpatica si avea o voce calda perfecta pentru genul asta de muzica, tipul de la contrabas era si vanzatorul de la merch, tot simpatic si baga si voce, iar tipul de la pian, imbracat ca un preot si turbat pe clape, foarte entertaining. Tobosarul purta tricou cu Tiger Army. Ceva mai jos, o melodie pe care au cantat-o spre final, acustic.









Nu cred ca se asteptau sa aiba un succes asa de mare, publicul i-a chemat inapoi pe scena de vreo 5 ori si au tot venit pana au zis "Suntem foarte impresionati si apreciem ca ne tot chemati inapoi, dar nu mai stim nici o melodie...", asta dupa ce cantasera deja si un cover dupa Misfits si unul dupa Pet Cemetery.



Asta a fost prima mea experienta psychobilly. Loved it and am craving for more... BOO!

Inchei cu "quote of the day": "On the plus side, death is one of the few things that can be done just as easily lying down." - Woody Allen

3 Comments:

Blogger The Dude said...

Sa te uiti la "The Rocky Horror Picture Show". Psychobilly cult classic! Acolo apare prima oara "Science fiction double feature".

P.S.: Am vazut si eu primul concert psychobilly ever acum o saptamana. AWESOMO! Cum suna contrabasul ala live... si ce-mi place cel mai mult la astia e ca in spatele mizeriilor de filme horror ieftine pe care pretind ca le iubesc e o autoironie HUGE :)))

1:00 PM  
Blogger silvia g said...

Mi-a placut maxim, chiar e show... Si muzica - fuckin' awesome. Clar majoritatea nu se iau in serios, desi sunt sigura ca au si ei uscaturile lor... Dar toti erau super prietenosi, dansau asa frumos, nu am vazut dans asa dragut la nici un concert. Si am un prieten in America virgula care a jucat in Rocky foarte multi ani, se pare ca e foarte popular pe la ei sa faca teatru bazat pe film. Nu stiu daca mai tii minte ca atunci cand am mers la Viena, intorsi de la Nova Rock, era on tour show-ul acolo. Si acum e aici, as vrea sa merg sa vad... Oricum sunt cu ochii mari sa vad ce mai apare pe felia asta... Deocamdata, for sure Cherry Poppin' Daddies in decembrie. *hint hint*

4:01 PM  
Blogger Pedro Americo said...

Frate, foarte tare. :) The pics are awesome too.

te pup.
Pedro.

5:49 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker