Tuesday, April 03, 2007

We interrupt our regular program to bring you this special announcement.

Imi cer scuze in avans, but I had to share.

Cannibal Corpse - Tomb of Mutilated

1. Hammer Smashed Face
2. I Cum Blood
3. Addicted To Vaginal Skin
4. Split Wide Open
5. Necropedophile
6. The Cryptic Stench
7. Entrails Ripped From A Virgin's Cunt
8. Post Mortal Ejaculation
9. Beyond The Cemetery


Tocmai cand Maria mi-a promis ca nu mai vorbeste despre anumite dejectii in prezenta mea pentru ca stie ca ma deranjeaza...

Inchei cu "song of the day": Digger - I Want My Hat Back.

4 Comments:

Blogger mărie said...

Dejectii? Moi?

auzi...tu apari la mine in ograda sa te lauzi si la tine imi ciobesti reputatia?

12:50 PM  
Blogger silvia g said...

you have unveiled my evil plan...

am crezut ca aceasta campanie subtila de ruinare a imaginii tale va trece neobservata... m-am inselat amarnic. amarnic!

1:43 PM  
Blogger mărie said...

Draga mea. Sa nu confundam termenii.
Am zis "ciobit imaginea" pentru ca mai mult de atat nu ai cum sa faci.

1:50 PM  
Blogger silvia g said...

hmmm.

asta imi suna a provocare...

4:19 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker