Thursday, August 24, 2006

New babies.

Intai a fost Zero, pe care mi l-am dorit foarte tare si pe care l-am adoptat on my own. Apoi a venit Una, pe care Stoicescu, Missy, Mona, Maria si Vlad mi-au luat-o cadou (sau i-au luat-o lui Zero cadou) anul trecut. Se pare ca s-au placut foarte mult, pentru ca dupa cateva luni a aparut si Doi, la fel de frumoasa ca mama ei. Si se pare ca Zero si Una se plac in continuare, pentru ca acum o saptamana au aparut si Trei si Patru. Din pacate asta inseamna ca incep sa ii dau pentru ca nu mai au loc unul de altul si daca productia continua in acelasi ritm... menajerie ahoy. Feast your eyes on the cuties :) .




Inchei cu "song of the day": Five Iron Frenzy - Juggernaut.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vaaaiiii....cat de dragutzi pot sa fie...sa va traiasca si sa le traiasca si fericitilor parinti...:)

11:00 AM  
Blogger silvia g said...

:)) sarumanaaaa!

11:22 AM  
Blogger gorgeoux said...

Geez, that's some cheezy family!!! DAMN CUTE!

2:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

NU e drept...si IO am participat la cadou..si io SI IO...:(

12:54 PM  
Blogger silvia g said...

ce sa iti fac daca ai venit la 1 si te-ai culcat?... hai ca am rectificat.

10:13 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker