Wednesday, August 23, 2006

Cum sa NU te apuci de droguri?

Iata o incercare trista a Agentiei Nationale Antidrog de a convinge tinerii sa nu isi arunce viitorul pe apa Sambetei Cea de pe Urma din cauza drogurilor.
Uitandu-ma pe site-ul asta, m-am gandit eu o vreme... Si chiar nu am reusit sa imi imaginez un copil care are probleme cu drogurile, intrand pe acest site, citind o epigrama sau uitandu-se la o caricatura (oferite cu multa creativitate de asociatia sus-numita), si apoi mergand la oglinda, unde s-ar privi in ochi si si-ar spune: "Da! Aceasta epigrama/caricatura mi-a salvat viata! Voi spune NU drogurilor!". Dar poate am eu insight-ul gresit... Un aperitiv:

Vânzatorii de droguri

Si la tara si-n oras
Zâmbitori, par îngerasi!
Însa mie-mi par ca sunt
Scaraotchi pe pamânt!



Inchei cu "song of the day": Muse - Sing for Absolution.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

nu pot sa'mi imaginez ce fac oamenii aia la A.N.A. acolo. lasand deoparte conceptia despre droguri in romania, eu cred k aceste campanii sunt total inutile din moment ce nu exista ceea ce altzii numesc "awareness". cum potzi sa spui "drugs are bad for you!" cuiva care habar n'are ce sunt drogurile. da! de mici am fost invatzatzi k drogurile sunt bad! ok, tell me why, show me why! si atunci poate intzeleg, dar atata timp cat acest lucru ramane ascuns, va devenii pentru orice pushtan/pushtoaica o curiozitate ce trebuie satisfacuta mai ales prin prizma (wow) colegilor si prietenilor din jur. hmmm.. scuze k m'am enervat.

9:52 AM  
Blogger silvia g said...

jay, tu chiar nu observi ca oamenii astia nu au inteles absolut nimic din nimic? ca sa te enervezi trebuie sa ai niste asteptari, si de aici nu poate exista asa ceva.

10:30 AM  
Blogger Sandra G said...

n-ati inteles nici unii nimic! eu sunt convinsa ca e site facut la misto de cineva foooaaaaaaarte fumat! cum altfel sa-ti treaca prin minte vorbe precum:

"Sfat a la Pastorel unui drogat

...Din betie te trezesti,
Din prostie niciodata!
Orisiunde te gasesti,
Afla-acest proverb si tu:
Din betie te trezesti,
Din abuz de droguri... NU!"

1:06 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker