Tuesday, July 04, 2006

"He touched me!!!"

Trei povestioare scurte, in ordine cronologica, despre barbati "cunoscuti" pe care i-am atins. No, really :) .

1. Billy Zane - Acum vreo 4 ani am lucrat la studiourile Buftea, in productie (eu eram practic legatura dintre echipele de filmare si departamentele studiourilor). La un moment dat juca in ceva film care s-a produs in Pro domnul sus-mentionat. Eu si inca o colega ne-am dus pe platou sa vedem daca totul era "in ordine", si ce sa vezi... Billy statea pe un scaun, asteptand. Colega mea foarte exuberanta s-a bagat in seama cu producatorul filmului (care facuse si "Insider"!), si el la randul lui ne-a facut cunostinta cu Billy. Ne-am strans mainile, ne-a zambit foarte frumos si producatorul i-a explicat cu ce ne ocupam noi pe acolo. Trebuie sa mentionez ca domnul era foarte open to discussion dar eu m-am blocat groaznic si m-am retras timid.

2. Tim Roth - Am o prietena foarte buna, la care tin enorm si care e acum undeva prin California lucrand la un scenariu cu oameni foarte importanti, care a fost asistenta lui Tim cat s-a filmat "Youth without Youth", dupa nuvela lui Eliade. Din acest motiv am avut norocul sa petrec ceva timp cu el si acolo sunt foarte multe de povestit dar... unele lucruri sunt atat de speciale incat trebuie sa le tii pentru sine. Fun doesn't even begin to describe the guy. Cel mai misto e ca am vazut cu el filmul pe care chiar el l-a regizat ("War Zone", a must see), si filmul in care am jucat eu (fiind micuta in film, i-am zis ca eu eram pustoaica abia la final, a fost geniala faza). Un om foarte, foarte special, which I seriously miss.

3. Chris Demakes (Less Than Jake) - Munchen, concert Dropkick Murphys, cu Far from Finished si Less Than Jake in deschidere (mie mi s-a parut asta cu Less Than Jake in deschidere blasfemie, e una din formatiile mele preferate acolo sus de tot). Toate fazele interesante din seara aia s-au intamplat la masa de merchandise. Intai mi-am cumparat niste chestii si zece minute mai tarziu mi-am dat seama ca tipul care mi le-a dat era vocalul de la Far from Finished. Apoi, in timpul concertului Dropkick Murphys, cand ma duc iar pana la masa de merchandise (la LTJ am stat in primul rand), il vad pe Chris cu presupun prietena lui acolo, cumparandu-i un hanorac. I-am lasat pe cei cativa copii care il reperasera sa sara pe el, dupa care l-am abordat, mi-am facut poza cu el cheek-to-cheek (m-a luat in brate :) ) si mi-a semnat biletul de la concert. That was pretty awesome. M-a terminat total faza, am tremurat ca un copil cateva minute bune dupa asta. Talk about "starstruck"...

Inchei cu "song of the day": No Use for a Name - Nailed Shut.

8 Comments:

Blogger Alexandra said...

Silvia pisi, esti cea mai tare!
You are on the MF!
si oricum, ai uitat sa mentionezi vedetele locale. daca le pui si pe alea pe lista...ohoho, vreo doua pagini :D

12:35 PM  
Blogger silvia g said...

de alea locale nu ma apuc ca e mult prea lunga, dar crede-ma ca Penalu' ar fi on top of the list!

1:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

si Jimmy Pop de ce nu e pe lista? ca sa nu mai zic de zeul Copolla...

4:19 PM  
Blogger silvia g said...

:) pe coppolla nu l-am atins, si de jimmy si jared am scris mai jos... pentru orice exista un motiv, stoi, si tu stii foarte bine asta.

4:22 PM  
Blogger Sandra G said...

plus ca trebuia sa mai lase vedete si pentru prietena ei cea mai buna... pe coppolla l-am atins EU!!! bwahahaha!

10:31 AM  
Blogger silvia g said...

yep, yep she did. i l-am lasat ei pe francis :p

10:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Billy Zane la Media Pro Buftea? hmmm, interesant loc Buftea asta !

11:39 AM  
Blogger silvia g said...

au calcat multi pe acolo, si s-au intamplat multe chestii de filme pe terenul respectiv...

11:41 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker