Monday, July 03, 2006

Form an orderly qeue here.

Duminica m-am ocupat de o operatiune de care mi-era frica de ceva timp... Avand in vedere ca am ocupat 2 (DOUA) debarale din casa cu articolele mai mult sau mai putin de imbracaminte pe care le posed, m-am hotarat sa ma organizez si sa mai dau si altora din hainele mele. Asta mai ales pentru ca urmeaza sa plec la Barcelona de unde ma voi intoarce cu inca doua debarale de haine si PRACTIC nu mai am unde sa le pun.
Nu era nimic interesant la TV, asa ca m-am apucat. Din incaltari nu am reusit sa arunc nimic, desi si acest departament este out of control total. Poate data viitoare. M-am apucat de tricouri, pe care le-am aranjat pe culori (HA! you say "obsessive-compulsive", i say "helpful"), si din care am reusit sa adun un sac intreg de donatii pentru cine le gaseste primul pe holul blocului. Apoi inca un sac cu pantaloni... dupa care m-am plictisit groaznic. Am ajuns la rochii si fuste care sunt mereu un departament dificil pentru ca acolo sunt multe "Poate o sa o port totusi sometime...". Si m-am oprit. In mod oficial, este foarte, foarte greu sa ai multe obiecte. Iata minunatia care mi-a iesit ca rezultat al acestui efort imens (incompleta, pentru ca inca cel putin un turn din ala e la spalat):



Inchei cu "compliment of the day": care nu e de azi, dar e prea amuzant ca sa nu il postez. De la Dub-V citire, dupa ce s-a delectat cu review-ul meu la "Dreamcatcher": "I never knew reading could be so much fun". Oh gosh, you sure know how to make a girl blush :) .

5 Comments:

Blogger Alexandra said...

eu cred ca te-ai plictisit rau!!!
anyway, unde ziceai ca stai?!? :))

2:18 PM  
Blogger silvia g said...

alexandra, te invit oficial si in scris la un ceai si waffles la mine acasa sambata seara, cu sandra cu tot (nu am voie sa fac nimic fara ea :) ). si stau la romana - central, pisi :)

3:30 PM  
Blogger Alexandra said...

:) nicee!
DAR (pentru ca exista un dar) eu plec la mare sambata dimineata asa ca, daca te hotarasti sa mutam "intalnirea" de ceai si waffles vineri ar fi minunat. :)

3:37 PM  
Blogger silvia g said...

no problem. te anunt ce si cum.

3:59 PM  
Blogger gorgeoux said...

Deci eu stau f bine, am mult mai putine. Ma intreb in cate debarale incapi cand revii :) Pup tare. Anticipat ;)

4:31 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker