Friday, May 19, 2006

Ikiru

De cand stateam cu ai mei in casa imi tot fac planuri legate de cum o sa arate casa mea, cand o sa fie a mea si o sa mi-o aranjez eu cum imi place. Intre timp, am stat in diverse apartamente, ba in chirie, ba cu fosti prieteni, si am trecut cate putin la actiune. Adica am inceput sa imi cumpar tot felul de obiecte, mai mult sau mai putin folositoare, pe care le tarasc dupa mine si le inghesui cu mare arta in toate cotloanele pe unde ajung sa locuiesc. Suntem impreuna, oriunde am merge: eu, seturile mele de lenjerie de pat, miile de lumanari, colectia de cani si cea de cutii pentru ceai din tinichea cu elefanti, suporturile de betisoare si numarul obscen de veioze pe care il posed (tocmai le-am numarat - sunt 8! - dar trebuie sa mentionez ca nu imi place lumina de la lustra din tavan si din acest motiv m-am specializat in gasit surse alternative de lumina, plasate pe diverse nivele prin camere). Singurii care au suferit pe urma mutarilor au fost trandafirii uscati pe care ii mai adunasem de la diverse ocazii mai mult sau mai putin ceremoniale din viata mea. Asta e singurul lucru la care trebuie sa lucrez in fiecare casa noua in care ma mut.
In rest... am adunat tot ce imi trebuie! Si chiar daca nu ne-am gasit noi inca locsorul ala cald care o sa fie numai al nostru, ne-am aranjat bine si cand ma uit in locuinta noastra actuala, vad in cate un coltisor un preview a ceea ce va fi CASA MEA.



Inchei cu "movie of the day": as vrea foarte tare sa revad "Wicker Park", desi asta ar fi a treia oara.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker