Monday, May 22, 2006

This is the pitstop for this leg of the race.


Am facut week-end-ul asta, ca in multe altele, maraton Amazing Race impreuna cu Sandra. Si am vazut un episod care se intampla in Botswana. Concurentii se plimbau pe acolo cu niste masini de offroad, si pe langa ei treceau nonsalanti rinoceri, girafe, elefanti, struti. Asta ca sa nu ii mai mentionez pe bushmen - race or no race, erau atat de simpatici incat m-as fi oprit un minut sa ii iau in brate. Pretty fucking cool. Iar cand s-a terminat episodul, ce sa vezi - oamenii s-au oprit intr-un loc bestial, moment in care Sandra a facut exact ce voiam eu sa ii spun sa faca - a luat un post-it si si-a notat cum se numeste. Se numeste Khwai River Lodge, si asta e contractul pe care il fac eu cu Sandra ca vom ajunge acolo someday, si o sa sarim in piscina ca "the freshly-eliminated brothers".

Inchei cu "quote of the day" - "Should we go in wearing nothing but our swimsuits, and dare him not to eliminate us?"

4 Comments:

Blogger Sandra G said...

Cam cat de like a villain am fi chillin' intr-un loc ca asta? :)

2:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

pardon....eu as vrea sa va vad alergand pana la final...the chillin' can wait for when you're millionaires....si, cu toti banii aia, inchipuiti-va cati prieteni puteti lua cu voi :P

4:21 PM  
Blogger silvia g said...

Maria trebuie sa isi faca blog. Am zis!

p.s. Si sa nu se mai culce asa devreme - te-am sunat sambata sa iesim la party si nu ai raspuns la telefon... Ce daca era 12 noapte?

10:00 AM  
Blogger Sandra G said...

I concur!

10:53 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker