Wednesday, April 18, 2007

Therapy? Mda.

Aseara am auzit un concert live Therapy? . L-am auzit doar, pentru ca desi la Die Laughing am incercat sa cobor jos in Fire sa si vad concertul pret de o melodie, nu am reusit. Am esuat lamentabil. O combinatie letala de aglomeratie insuportabila, lipsa de aer, fum de tigara, fum de la masina de fum de pe scena, transpiratie evaporata in lipsa de aer si volumul mult prea ridicat al sunetului. Din fericire (o fericire relativa), baietii de la Fire au anticipat haosul si au instalat la etaj un ecran unde s-a putut urmari partial color concertul. Low and behold the miracles of modern technology:



In alta ordine de idei, a fost o seara placuta (dupa ce au plecat cohortele de la concert). Am vazut foarte multi domni in floarea varstei la concert, ceea ce mi s-a parut bestial (daca ma gandesc mai bine, e posibil ca in general media de varsta a publicului sa fi fost un pic mai ridicata decat de obicei). La bis au cantat trei melodii, printre care Nowhere si o varianta mai trezita a lui Diane. Poze:

Missy


Andy Cairns


Neil Cooper


Inchei cu "song of the day": Therapy? - Trigger Inside.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Auzi sweeteeey draga dar cu tehnicu lor ala frumos nu ti'ai facut poza ??? el meritaaa ... manca-l-ar mama p el de punkist!!! chit ca provenea din obscuritate! Eu l-am botezat Pete ... asa in semn de respect!

1:28 PM  
Blogger silvia g said...

am ratat... data viitoare... se da la roadies :D

2:25 PM  
Blogger Ioana Manescu said...

"Manca-i-as pula ei" cum spunea inca unul in viata, ce trebuia sa faci tu in photoshop si nu ai facut? Te rog sa nu raspunzi cu voce tare la asta, asa cum urma sa se intample!

1:54 AM  
Blogger silvia g said...

hmmm... sunt sigura ca era ceva legat de stoicescu si o orgie. asta?

11:45 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker